Alla inlägg den 18 mars 2015

Av Ulrika Arvidsson - 18 mars 2015 02:30

Idag har det varit en händelserik och mycket, mycket bra dag!

Det viktigaste var att min laddare till stolen ÄNTLIGEN kom med posten. Jag har ju, som jag sagt tidigare haft problem med laddaren hemifrån. Det är liksom fel ström här. Ja turerna kring denna laddare har varit lindrigt sagt många sedan vi kom hit. De senaste dagarna har jag bara kunnat använda den manuella stolen. Skitjobbigt för alla. Men murvel som man är och dotter till en deckare så är problem bara till för att lösas. Så, idag kom den med ilpaket från Fort Lauderdale där en av cheferna på Permobil i Timrå semestrar och hade med sig en laddare till mig... Ja denna historia kan göras lång... Men nu är att i alla fall frid och fröjd igen med fulladdat batteri.

Vår lille badfegis Pelle har börjat dyka och idag simmade han till och med under vattnet. Det är stort!

En till underbar sak som hände idag var att vi lånade en strandrullstol och kunde promenera längs strandkanten utan problem!! Det har jag faktiskt inte kunnat göra sedan jag var 12 år. Det går inte riktigt att beskriva känslan! Idag har det faktiskt kommit lyckotårar flera gånger!
Vi plockade massor av fina snäckor på vår tur.

Jag hade verkligen inte tänkt att bjuda på någon bikinibild här på bloggen men jag får göra det ändå för att visa den ruskigt fula och otroligt genialiska och bra strandrullstolen vi lånade

Flera sandslott har det blivit och massor med fina snäckor

Pelle skriver kort till klassen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards