Direktlänk till inlägg 30 januari 2016

Blötdjur

Av Ulrika Arvidsson - 30 januari 2016 10:39

         

Vi har åtta pooler att välja på. Det finns nån för alla. Barnens favorit är förstås stora lekpoolen med ruschkanan. Jag slutade räkna åken vid 753 och "kolla mamma" tappade jag räkningen vid 914!  Men vi bor vid en annan pool som går som en kanal mellan husen. Där är det lugnt och tyst, typ fem steg från vår altan. 


Vårt beigevita skinn har börjat skifta i skärt  Varmt är det dygnet runt. Det vore väldigt synd att klaga. Pelle har redan bestämt att han ska stanna här!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Arvidsson - 9 februari 2016 08:28

    Resten av familjen drog iväg på äventyr med en longtailboat tillsammans med våra hotellgrannar. Jag valde att stanna här På hotellet.  Barnen har badat och dykt så nU har öronen trillat av och doktorn har gett dem dykförbud, antibiotika, dr...

Av Ulrika Arvidsson - 7 februari 2016 14:17

    Idag drog vi till Patong för att shoppa lite och kolla runt. 19 år sedan sist. Jag kan verkligen påstå att det blivit förändrat! Men Bangla Road finns kvar. Gatan som Gud, Budda eller vem det är nu som glömde!! Alla får väl göra som de vill...

Av Ulrika Arvidsson - 2 februari 2016 14:57


  Hej! Jag har det bra i Thailand. Jag har träffat en elefant och matat den. Jag badar varje dag. Idag såg jag vilda apor, katter och hundar. Jag äter thailändska pannkakor med choklad nästan varje dag. Det har regnat jättemycket några kvällar! Hä...

Av Ulrika Arvidsson - 2 februari 2016 14:50


  hej klassen! jag har det bra här i Thailand. Jag badar varje dag. Jag äter buffé ibland och har en pool utanför oss. Vi bor längst ned. Jag Har sett vilda apor, vilda katter och vilda hundar. Jag har sett grillade grodor. Jag har träffat en el...

Av Ulrika Arvidsson - 2 februari 2016 14:22


  Idag ville killarna dra iväg på lite äventyr. Vi bestämde oss för att åka till den gigantsika Buddan som sitter på höjderna över Phuket town. Ruskigt turistigt men ändå spännande för barnen. Vi fick träffa en munk som stänkte ned oss med heligt ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards