Alla inlägg under april 2015

Av Ulrika Arvidsson - 17 april 2015 19:52

Nu i dagarna är det 10 år sedan Magnus och jag träffades första gången. När han kom hela vägen från Borås, ringde på dörren och blev kvar! Det var kärlek från första dagen. Och så har det varit varje dag sedan dess

Så oändligt mycket som har hänt under de åren. 10 år! Två underbara barn har vi fått. En Magnus och en Ulrika. Vi fick en kopia av oss var. Frieriet mitt på köksgolvet och vårt underbara bröllop med fest i dagarna tre på Rankhyttans herrgård. Vilken fest!

Våra resor tillsammans. Som förhoppningsvis blir ännu fler. Vi är själsfränder. Nästan farligt nära. Jag blir fortfarande lycklig när jag ser honom. Efter 10 år. Lite gråare men lika fin! Magnus finns alltid där för mig. I både glädje och sorg. Som när jag låg i respirator på IVA och faktiskt höll på att dö då fanns han där vid min sida. När vi fick våra barn och upplevde de största en människa kan uppleva tillsammans. Magnus har fått mig att förstå vad livet går ut på!! Kärlek och godhet!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards